Höstens varma färger

Jag är en riktig höstmänniska. Älskar den höga friska luften & dom vackra färgerna! Finns ju så mycket fint i naturen nu som man kan använda till dekoration eller till en fin dukning. Plockade lite rönnbär i dag på min skogsrunda & gjorde en härlig höstkrans när jag kom hem. Passade även på att dekorera det lilla växthuset som jag fyndat på Maxi. Lite mossa i botten några rönnbär & äpplen från mitt stora träd..blev ganska fint faktiskt. Satte även dit ett par små gammla lerkrukor & lade värmeljus i. Lite annorlunda & kul grej att ha vid entrèn, lätt att ändra efter årstid & när lusten faller på. Kan riktigt tänka mig hur fint växthuset blir till jul med kuddmossa röda juläpplen & några kvistar silvergran..& så ljus förståss!;)










Varma höstkramar/Lotta





Kommentarer
Postat av: Ett rött monogram

Så fint det blev med rönnbärshjärtat, jättefint mot den vita väggen. Och så vackert du gjort i det lilla växthuset, är väldigt mycket rönnbär iår har jag sett.

Ha en mysig söndag

Kramar

AnnaMaria

2011-08-21 @ 08:32:31
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com
Postat av: Loppisblomman

Så ljuvligt vackert...underbart hjärta och fint i det lilla växthuser...KraM

2011-08-21 @ 10:15:09
URL: http://www.loppisblomman.blogspot.se
Postat av: The Rosegarden in Malevik

m...........men de e väl inte höst riktigt än......hoppas jag :)

and do not miss



S

A

T

U

R

D

A

Y



S

H

O

W



O

F

F



WELCOME :)

Håkan ( The Roseman)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0