Örtagården har fått häck!

Hej mina vänner! Sedan sist har det ju hänt en del. Med ny liten familjemedlem blir det inte mycket tid över vill jag lova. Det är väll snarare så att man får rädda det som räddas kan för dom vassa valptänderna!;) Jag har däremot lyckats plantera lavendelhäck i gränsen till min örtagård. Den är iiinte så stor nu men förhoppningsvis tar den sig & blir fin till nästa år. Tror att kombinationen lavendel med sina lila/blå bommor & lite silvergröna blad Kommer bli en superfin brytning till den ljusa singeln. I morgon tänker jag visa bilder på lite egen design av hundsäng & mat-bar...
Tills dess får ni njuta av örtagården by night!










Varma kramar/Lotta




Kommentarer
Postat av: Hannis

Men jisses så söt liten valp!

Kan tänka mig att du har fullt upp nu=))



Så vacker bild med rönnbären!



Kram Hannis

2011-08-15 @ 09:24:28
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Lantligt i smultronbacken

Tack snälla.



Roligt att du gillar mina bilder och att du kikar in hos mig



Kram Teres

2011-08-15 @ 20:27:27
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0