Underbara Dahlior!

I dag har jag varit på besök hos en riktigt god vän! Huset ligger vid en sjö & med vackra resliga granar runt omkring. Vilken lyx & livskvalitet att bara några meter från sitt hus kunna plocka både kantareller, blåbär, lingon mm.. För att inte prata om tystnaden, endast fåglarnas ljuva sång hörs. Den här trädgården är helt underbar med alla sina dahlior. Bilderna talar för sig själv...





Ni kan tro att jag har fina buketter hemma hos mig nu!
Tack min vän för alla blommorna!
Varma kramar/Lotta


Kommentarer
Postat av: elle

Vad fin bloggen blivit Lotta!! och så underbara bilder, du är så himla kreativ!!! Jättekul att se! kram/elle

2011-08-31 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0