Granen står grön & grann i stugan..

Nu är granen inne & lyser upp i vintermörkret. Sätter alltid den på timer så att den lyser fint när man kommer upp på morgonen. Har inte julkänslan infunnit sig innan så gör den det garanterat då!:) Ljusslingan jag har är med små diodlampor. Egentligen är det en istappsslinga med en lång sladd där det med jämna mellanrum finns mindre slinger som går ut. Kom på att detta var det bästa för att slippa ha så mycket sladd synligt i granen. Eftersom den långa huvudsladden hela tiden utgår ifrån stammen på granen & sedan lindar jag grenarna med dom korta sladdarna. Har som dekoration också satt dit några gamla ljusklämmor med levande ljus bara för att dom är så himla fina. Jag har använt en gammal zinkspann istället för julgransfot.












Varma julkramar/Lotta





Kommentarer
Postat av: elle

Vilken vacker gran! Mycket snyggare med zinkspann istället för den klassiska julgransfoten. Hoppas ni myser ordentligt såhär på 4 advent!

2011-12-18 @ 14:34:30
URL: http://attblommaut.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Tack för titten hos mig! Vilken fin sida DU har! Kommer gärna tillbaka!

Ha en bra julvecka!

Kram Mia

2011-12-19 @ 13:14:05
URL: http://ardisiasnyahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0