Dagens boktips!

Skulle i dag vilja tipsa om mina absoluta favorit tidningar & mitt senaste bokköp. Jag vet att många som delar mitt intresse har läst dessa tidningar i flera år redan...men dom e ju liksom bara för bra för att missas!;) Så därför vill jag tipsa ALLA om dessa inspirerande tidningar som man nästan blir smått beroende av...eller åtminstone en gnutta inrednings"berusad" för en stund!;) Dom finns numera oftast att köpa i dom flesta Maxi butikerna. Finns annars att beställa på nätet. Gå gärna in & titta på Jeanne d'Arc Livings sida...den e heeelt fantastisk!!





Vakre Hjem & Interiør


Jeanne d'Arc Living




Drömmen om en vit trädgård : inspiration, ideér, tips & råd av Carina Bergius

Hoppas ni finner lite inspiration & ögonfröjd
av detta lilla tips!

Kram/Lotta





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vakre Hjem og Interiör har vi här i Norge +på jobbet där vi får in alla norska inredningsmagasin. Själv läser jag mestadels House & Gardens + Beautiful Homes. Passar på att kika efter Pressbyråns bra priser då de ibland säljer dem för 39 st. Kap med andra ord!!

2011-07-28 @ 06:39:33
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0