Jiiiiha...nystart på bloggen!

Med ny kamera i min hand har jag för dagen uptäckt en helt ny värd...har mest krupit runt på alla fyra & fotograferat allt i min väg!;) Tänk att det mesta faktiskt e vackert...gäller ibland bara att se det med lite andra ögon. Har även lyckats göra en egen bild till bloggen dock ej utan svordommar vill jag erkänna!;)) Ja ja..blev ganska nöjd med resultatet i alla fall. Hittade en sida på nätet där man kan redigera sina bilder gratis. Picnik är en bra & lätt sida att förstå..& väldigt kul.






Den vackra rostiga kronan är köpt på Bostället sköna ting
& dom mossbeklädda stenarna är en del av vårt stengärde.


Varma kramar/Lotta






Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Lotta!

Vilka vackra foton du tagit, jättefina! Jag använder mig också av Picnik, helt outstanding - ett jättebra redigeringsprogram. =)

Ha en härlig fredag!



Kram Emma - Emmas Vita Drömmar

2011-07-29 @ 10:01:57
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Lotta!

Vad trevligt att du tittade in hos mig så att jag hittade hit till din fina blogg.

Jättesnygg layout har du. Jag önskar att jag själv hade tid och tekniskt kunnande så att mina bilder skulle kunna bli lite finare. Jag använder också picnik, det är verkligen ett superbra redigeringsprogram.

Må så gott i denna fina sommar!

Kram/Maria

2011-07-29 @ 21:42:10
Postat av: Emma

Hej - igen! =)

Älskar mina sifoner, hade turen att springa på dem, bokstavligt talat, på Östregårds antik och loppis i Moheda där det KRYLLAR av besökare. Fattar inte att någon annan inte hann före. Hittade 3 och lät min svägerska få en av dem, tokbilliga! Har sett att en antihandlare här i Vimmerby säljer men han ska ha 250 - 300 kr för dem... Ibland ska man ha tur! Håller tummarna för att du hittar en till slut - där man minst anar... ;)



Kram ♥

2011-07-30 @ 10:13:12
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilka vackra bilder du fotat. Önskar mig en ny kamera. Ha en fin och trevlig helg.



Stor Kram Camilla

2011-07-30 @ 10:42:36
URL: http://camilla-lillalycksta.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Så roligt med ny kamera, och du har tagit jättefina bilder. Din header är superfin också.

Ha en skön sommardag

Kramar

AnnaMaria

2011-07-30 @ 12:56:12
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0