Trädgård!

Jag har nu planterat min första ros. En vacker vit klätterros som doftar helt ljuvligt! Som stöd/spalje tog jag två kraftiga stolpar. Målade dom svarta & som nät använde jag galvat armeringsnät med lite mindre rutor än vanligt. kommer att passa fin fint med lavendelhäck & rosor i samma rabatt. Fyndade en trädgårdsstol på Ikea för 199:- Fanns bara i brun men målade om den vit (så klart!) Den söta dynan hittade jag på flower team.





Det gamla trädet på bilden i mitten var på väg att välta så vi blev tvungna att såga ner det.
Tog det en bit upp så att det får bli ett vackert klätterstöd för min murgröna.
Har nu börjat växa ut nya skott från trädet så med lite tur & några rundor med
sekatören kanske det blir ett vackert miniatyrträd...Det här trädet ger inte upp i första
taget..& då ska det verkligen få en ny chans i min trädgård! Men det är klart om
man som träd trodde att man skulle fällas & istället blir krönt med krona
& ordentligt ompysslad...så skulle väll vem som helst sätta nya skott!;)


Trädkramar/Lotta









Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!



Såå fint du har fått det i trädgården, verkligen stor skillnad!!!!!

Gillar ditt lilla träd med kronan på:)



Kram Susanne

2011-07-11 @ 21:47:40
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Oj vilken vacker trädgård. Beundrar er tjejer som får till det så ljuvligt, fint i trädgården. Hoppas få se mer bilder från din trädgård. Ha det gott!



Kram Camilla

2011-07-11 @ 21:57:50
URL: http://camilla-lillalycksta.blogspot.com
Postat av: Sonja

Vad fint du har i din trädgård. Jag har länge tänkt göra något liknande för rosorna att klättra på. Har ett gammalt rostigt armeringsjärn som har stått bakom vedboden hur länge som helst. När jag såg dina bilder kände jag inspirationen komma krypande:) Dynan bara älskar jag. Vill ha... Kram Sonja.

2011-07-12 @ 18:59:43
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0