Dekorera ljus..


Jag använder mycket ljus i mina "jul"grupper när vi närmar oss den årstiden. Är också super fint att köpa ett mindre fat om man bara vill ha ett litet arangemang. Vill man inte köpa ett nytt kan man hitta fina på loppis, gamla silverfat brukar bara kosta några kronor. Har köpt ett tovat snöre i blomsteraffären som är fint att använda till lite av varje. Har knutit det runt ett blockljus & satt fast små änglar i slutet på ändarna. Visar i dag lite bilder på lite olika arangemang både med & utan ljus.











Visar fler arrangemang i morgon, hittade många
bilder som jag gärna delar med mig av.

♥Låt fantasin flöda♥

Varma kramar/Lotta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0