Snaaaart är det advent..

Som jag lovade kommer här nu lite bilder på saker jag gjort. Detta är ju bara en liten början & en försmak av adventsmyset som komma skall!:) Jag älskar denna årstid!! Hittade en ljusslinga i mina gömmor & virade den runt ett gammalt silverfat..varför ska man göra som alla andra??? DET har jag aldrig förstått!;)) Hittade vacker mossa/lava som växer på trädstammar på vissa ställen. Satte den runt hyacinten, tycker det gör sig så bra. Dom spretiga sakerna som står i den lilla vasen är också en slags mossa som växer i dom lite våtare markerna. Den växer i långa revor & är dekorativ till mycket. Det är även den som jag gjort dom små kransarna till mina madonnor.











Varma kramar/Lotta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0