Fredagsmys hos mig..

Äntligen fredag & jag har en hel oplanerad helg framför mig!! Härligt att bara göra precis vad man känner. Ska nog besöka Bostället sköna ting som börjar sin rea i morgon. Sedan har det i dag öppnat en ny inredningsbutik mellan Ängelholm & Munkaljungby som heter La passion. Givetvis måste man ju kolla in vad dom har att erbjuda. Efter detta ska jag gå en låång härlig promenad med vovvarna på stranden! OJ..verkar inte som om min helg var så där jätte oplanerad i alla fall..:)) Bjuder på lite fredagsmys bilder från mitt lilla hem. Bilden med änglarna är ett bra tipps som jag gärna delar med mig av. Brukar köpa stora blockljus på IKEA & skriver ut söta små bilder från nätet, som man sedan sätter fast med ett grovt snöre eller fint band. Superfin att göra några stycken & sätta i en liten grupp på bordet!







Varma kramar/Lotta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0