Design by Lotta..

 
Jag har designat ett eget hundhalsband till min lilla salukiflicka. Det blev så himla fint tycker jag!! Det är Agnetha på Atelje Agnes som har sytt det till mig! Det är samma teknik som används när hon gör vanliga tenntrådsarmband. Har du egna ideèr om hur du vill ha just ditt hundhalsbad hjälper Agnetha gärna till!
Halsbandet är gjort av lammskinn & i flätorna har hon lagt in vit pärlsilkestråd & i mitten en rad med swarovski pärlemor. Allt är sytt för hand & är av bästa kvalitet! Halsbandet går att beställa på www.ateljeagnes.se
Halsbandet har döpts efter min hund, så vill man beställa ett likadant heter det Tannaz! 
Tannaz är även med på bild på Atelje Agnes hemsida där hon är modell för sitt eget halsband!
 
 
 
 
 
 
 
 
Varma kramar/Lotta
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0