Design by Lotta

Det händer mig ganska ofta att jag vet precis vad jag vill ha..det gäller liksom bara att hitta det!;) Så var det när jag började leta mat-bar till min stora hund. Dom jag hitta var både dyra fula & rangliga. Jag hade en klar bild i huvudet..ja & det var ungefär här mannen kom in i bilden!;) Vi gjorde den av en tjockare ekskiva. Efteråt har jag vitvaxat eken & satt dit en liten namnskylt med hundens namn. Hundsängen har jag sytt av krafig lin & ett fusk fårskinnstyg. Jag sydde även fast ett grövre snöre runt hela bädden, som dekoration. Öppningen är på baksidan & har karborre så att man lätt kan ta av & tvätta.

♥Tannaz sover sött i sin nya säng♥










Varma kramar/Lotta





Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!



Har datorproblem och har inte kunnat kika in här så ofta som jag velat. suck!



Kikar in för att önska dig en härlig helg! =)



Kram kram

2011-08-20 @ 12:14:39
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Viveca

Hej satt och googlade för att hitta tips på "egen hundsäng". Hittade din och tyckte den va så fin. Kan du beskriva hur du sydde den?
Mvh Viveca

2012-10-09 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0