Loppis fynd!

Jag älskar att gå på loppis eller ännu hellre bara "trilla" över nått gammalt "skit" som ingen annan vill ha!
De e en helt annan själ i gamla saker/möbler. Lite färg & kanske nya handtag så får dom nytt liv.
Sen är de kul att
hitta saker som man kan använda till något annat än vad som var meningen från början.
Så blev min ved förvaring till. Hittade en gammal ägglåda i trä med tryck på sidan. Blev SÅ himla fint!
Ibland kan det vara bra att se saker med lite andra ögon!

Till vänster: gammal rakspegel, sås skål, traskrona jag gjort av lakan & prismor. Sist smörknivar i silver med fina mönster & initialer. Betydligt trevligare än dagens "plasta skit"!






Kommentarer
Postat av: Linda Lindberg

Hej!! Vad roligt att du tyckte om butiken, det var jätte trevligt att prata med er oxå!!!

Åhh vilken vacker blogg du har, den ska jag verkligen kika in på!! Bara älskade den vita buketten längre ner, verkligen mina blommor!!!

Ha en skön söndag!!! Kram Linda

2011-02-27 @ 16:05:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda Lindberg

Hej igen!!! Va med på min tävling på bloggen om du vill!!! Jag drar vinnaren imorgon!!! Linda

2011-02-27 @ 16:39:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0