Nål tråd & en gnutta fantasi!

♥Någonstans mellan vildhallon & nyponrosor befinner jag mig i dag..Sliter mig in för att ge er detta inlägg.

Visst är det väll så på sommaren att man knappt vill gå in..Man vill liksom inte att dagen ska ta slut!:)
Har i dag tagit lite nya bilder på mina nymålade utemöbler. Blev verkligen jätte nöjd med resultatet. Gamla möbler har en otrolig charm. Hittade ett grövre tyg som jag klädde om solstolen med. Nackkudden har jag sytt i fuskpäls & satt rep i hörnen så man lätt kan ta av & på. Har även fått ut min egensnickrade odlingsbänk. Målade den i samma svarta som planken. Köpte örter som både doftar gott & är vackra för ögat. Vi är tedrickare så jag köpte lite sorter som är goda till det. Hittade en chokladmynta som doftar helt ljuvligt! Några plantor smultron som barnen kan springa & plocka av. Åhh...vad sommaren är härlig!!









Varma sommarkramar/Lotta






Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fina bilder från din trädgård!

Himmel så fin stolen blev!



Ha det bra!



Kram Liza

2011-08-11 @ 21:44:20
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0