Tänk så snälla människor det finns!

E SÅ otroligt glad i dag!! I förmiddags knackade det på dörren..grannen undrade om jag ville ha hanns gamla trädgårdsmöbler...JAAAA...det ville ja!!:) Kan ju ha lite att göra med att jag fick en rundvandring för en vecka sedan i det gamla stallet & när jag fick syn på möblerna såg jag säkert ut som när ett litet barn får godis för första gången!;)
Det var en gammal soffa, ett litet bord & en solstol. Har skrapat färg & målat hela dagen..blev vitt så klart!






Solstolen har även den blivit vit & i morgon tänkte
jag åka & köpa ett grövre linne tyg till den. Kanske sy
en fin liten nackkudde också..japp så får de bli!:)

Sommarkram/Lotta





Kommentarer
Postat av: Sonja

Lyckliga du!!! Varför händer det aldrig mig???:(

Vad fint det blev. Ska bli kul att se hur solstolen blir med nytt tyg. För det måste du visa såklart:)

Kram från en avundsjuk Sonja...

2011-07-13 @ 15:39:16
URL: http://hammarsbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0