Adventsmys hos mig..

Så var det då äntligen dax att plocka fram ljusstakar & göra adventsfint i våra hem! Nu börjar också min inspiration att leta sig tillbaka & jag har många saker som ska fixas i dag. Har en liten idè om att släpa fram min lilla bänk & göra riktigt julfint vid trappan där ute. Har också köpt en STOR halmstomme som jag tänker klä med mossa..får väll se om tanken stämmer överens med verkligheten, för det är ju inte alltid så!;) Visar i dag lite adventsbilder. Den söta lilla granen är gjord av vita fjädrar & är köpt på Flowerteam (förra året). Helt klart en av mina favoriter!











Den konstgjorda misteln är köpt på DAY
BIRGER ET MIKKELSEN
Den ser lite konstig ut på bilden
men IRL är den hur söt som helst!;)


Varma adventskramar/Lotta





Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Vackra adventsbilder. Granen och misteln är ursöta. Ha en fin fortsättning på helgen.



Kram Camills

2011-11-26 @ 22:48:47
URL: http://camilla-lillalyckstabloggspot.com
Postat av: elle

Åhhh så fint med en sådan mistel!! Sådan skulle jag också vilja ha! kram

2011-11-28 @ 22:13:45
Postat av: Emma Sandberg

Hejhej =)



vart fick du tag på dessa underbara fjädrar till granen på bilden =)



Krami

2012-02-19 @ 16:38:33
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0