Guld blir till vitt..

JA jag vet! Alla kommer nog inte att gilla det jag har gjort!;) Men det ger jag tusan i för jag tycker det är bättre att saker kommer till användning än att dom kastas bort. Jag har nämligen målat om en gammal lampett i "guld" till vitt. Tog också bort några av prissmorna så det inte blev för pråligt. Lampskärmen får vara kvar, tycker den blev ganska fin till. Så nu får ni ut på loppisar & leta fina gammla lampor & förvandla dom på ert eget sätt!;)








Varma kramar/Lotta





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! åh vad det blev fint ;) nu ska jag kika runt lite hos dig..det var ett tag sen!kram Jessica

2012-02-19 @ 23:17:45
URL: http://www.anglarums.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0