Jeanne d Arc Living..

 
Jeanne d Arc Living är ett danskt företag som gör helt fantastiskt fina saker i den lantliga lite romantiska stilen.
Dom ger också ut en tidning med samma namn som jag varmt kan rekomendera..full av inspiration!! Tidningen ges numera ut även på svenska. På deras hemsida kan man se deras olika produkter, tidningar & böcker. Det går inte att beställa på denna sida men det finns en svensk kontakt som säkert kan förmedla närmsta inköpsställe & återförsäljare. Själv ser jag särskillt fram emot deras julbok som dom ger ut i år! Visar några bilder från denna & även från årets julartiklar. JA jag vet det är INTE jul än!!! Men titta kan man väll få göra!!;)
ALLA bilder är lånade från Jeanne d Arc Livings sida!
 
 

 
 



 

Jag skulle gärna vilja ha denna bok..skulle inte ni??
 
 
 

 
 
        
 
 

 
 
        
 
 

 
 
        
 
 

 
 
Vill ni titta närmre på deras sida klicka HÄR!
 
 
Varma (jul) kramar /Lotta
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0