Vintagebilder & etiketter..

Jag satt häromdagen & letade efter fina etiketter att sätta på syltburkar mm. Hittade då en hel massa sidor med jättefina etiketter, vintagebilder, påskkort, julkort mm.. Vill ni själv hitta dessa sidor sök då på: free label! Det är helt gratis på dessa sidor & bara till att ladda ner det man vill ha! DET GILLAR VI!!:) En favorit som jag hittade heter Magic Moonlight. Det är från denna sida ALLA bilder som jag visar idag kommer ifrån!
 
 

 
 

 
 

 
 
Eftersom jag hittat så många fina bilder på denna sida kommer
jag att lägga ut fler med några timmars mellanrum under ett 
par dagar! Vill ni inte leta vidare själv är det bara att kopiera
dessa bilderna eftersom dom kommer från en gratis sida.
Använd bilderna & låt kreativiteten flöda!:)
 
Varma kramar/Lotta
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0